Rotan yang Mendidik !


Assalamualaikum ,

alamak, ubaii kena rotan ke hari ni ??

hahaha.. tak pun. saja2 je nk update pasal kena rotan .

bukan apa tadi ada org update kt fb pasal

" rotan mampu mendidik budak sekolah yg sekarang ni makin nakal "



siapa pernah kena rotan ?? 

aku akui, rotan itu mendidik kita smpai kita jadi orang.

time kat sekolah dlu, pernah je kena rotan. hehe

masa form 1 lgi dah kena rotan. sbb tak p sukan tara .

hahaha.. lawak la.. bila pikiaq balik.

tapi budak zaman sekarang dah susah skit nak rotan2 ni.. nanti cikgu di marahinya.

ada juga parent aku cerita, kalau time diorang dlu. kalau bgtau parent kena rotan.

balik rumah t kena rotan lgi.. baik senyap je..

hehehe.

bgi pendapat korang la kan..relevan tak rotan ni di gunakan utk pelajar2 yg nakal di sekolah utk tujuan mendidik ?

jemput komen deh. hasil perbincangan kita nanti aku buat satu entri atau aku post kt page aku k..

skian.


Previous Post Next Post