Cultural Day Di Mesir !


Assalamualaikum ! .

alhamdulillah hari ni kita ketemu lagi di blog aku ni. * ayat poyo ! haha

semalam aku ada cite kat korang yang aku nak gi men futsal dan gi cultural day kan ! .

haa. alhamdulillah sempat men bola semalam .

penat gak la men dalam musim sejuk ni..

aku lak asyik tendang angin je hahaha

buat malu je kaan. 

lepas men futsal, aku balik umah jap dan kemudian gi cultural day di university .

semalam diorang buat show tuk semua persembahan kebudayaan setiap negara .

dan Malaysia perform dengan persembahan dikir barat , silat dan zapin !

memang dpt tepukan gemuruh la weehh.. hingaq bingaq di buatnya dewan tu .

ada persembahan dri negara lain antaranya libya mesir dan lain2.

dan aku suka part masa aku sampai tu ada arab menyanyi dan lahjah dan sebutan diorang memang sejibik cam sebutan al-quran. menusuk qalbu . 



semoga orang melayu juga dpt belajar lahjah2 arab ni. huhu

nak share gambar tapi aku tk de. aku cilok member2 nya gambar laah eh.. hehe

kredit page Perubatan Cawangan Mansurah ! 



klik gmbar untuk ke profile pemilik gmba ^^


esok , ada booth  setiap negara dan malaysia jugak ada. ada jugak jualan makan-makanan kat sna. kalau ada yg kt mesir ni , meh la singgah huhu !

bermula kul 10 pagi ! dekat solah mughattah !! ^^ university mansoura !
sekian .


Previous Post Next Post