Blog Tempat Luah Perasaan ?


Assalamualaikum ,

haa chaackk ! * sorry buang tabiat jap. hoho

baru-baru ni aku sempat diskusi ngan kawan2 aku mengenai blog .

mostly kata blog ni tempat luah perasaan .

aku setuju untuk certain benda tp bukan semua la ya. 

sebab medium blog ni sebenarnya membuatkan anda berfikir jauh.

kadang-kadang kita ni senang je bercakap, tapi mai time menulis hampeh .

bila kita menulis, kita akan menghadkan idea kita untuk skop tertentu sahaja .

contoh, kalau nak tulis pasal makan. maka semuanya akan pasal makan je. susah nak ambik atau cedok idea lain .

tapi kalau bercakap, bukan setakat itu je. cite semalam dua hari sebelum pun boleh kita cerita lagi kan. hehe

so, sebagai kesimpulan , blog ni bukan untuk tempat luah perasaan . tapi untuk sampaikan ilmu,pengalaman tutorial dakwah dan lain-lain lagi .

kalau aku nak bagi contoh2 blog untuk setiap ciri2 yang aku tulis tu pun boleh . sbb banyak blog yg ada pengkhususan sebegitu .

terpulang kepada penulis blog itu nak tulis apa dan dia nak jadikan blog dia tu sebagai blog yg mengkhususkan ke arah bidang apa .

" when u start to write,it will always be yours " kata ubaid . *entah betul ke idok grammarnya.. haha

bila kita dah mula menulis, hak penulisan itu semua adalah terpundak kepada kita yak ni penulis :D

semoga perkongsian ini memberi manfaat untuk semua .
selamat berblogging :3
sekian .
Previous Post Next Post