5 Minit Tulis Entri !


Assalamualaikum .

seorang  blogger memang terikat dengan masa . sebab apa ?

1. komitmen lain .
2. Idea takda .

itu je atau dalam kata lain idea freeze. betul ke istillah tu.. haha

So, macam mana nak bahagi masa ni ?

haha. senang je la .

ni yang aku try , amik masa 5 minit dalam hidup korang untuk tulis apa yg korang rasa nak tulis.

contoh aku tulis entri ni time rumah aku tgh black out . and my laptop batery is running low right now. mampus aku.

aku suka tulis pasal diri aku . dekat blog. walaupun orang kata " orang bodoh je yang buang masa tulis pasal diri sendiri kat fb dan blog "

peduli apa aku . *baca sambil senyum ya .

5 minit satu entri boleh di realisasi kan JIKA !

korang dah ada rough idea . 

" kdang2 orang ckp ada tajuk dah ,t pandai2 ko la nak hurai apa . "

itu orang kata,

senang je nak dpt rough idea.

1. pikiaq moment paling best hari tu .
2. amik berita2 dekat news hari ni. cth sukan dan sebagainyaa..

senangkan.. huhu

aku tak nak blogger tulis SAMPAH walau aku pun sebenarnya tulis SAMPAH. 

paham kot maksud aku . kita bina seni dalam penulisan kita .

Bak kata Bos Kelab Blogger Ben Ashaari iaitu abg Ben sendiri " kita buat sesuatu kena ikhlas , biar orang tau kita blogger ni bukan blogger biasa " lebih kurang gitu lah kata otai KBBA.. huhu

kalau salah sorry deh, aku just quote kata-katanya yang aku paham  huhu.

thankz abg Ben dan Geng kbba sebab banyak benda aku belajar dengan diorang. dah power2 pun still beri tunjuk ajar kepada blogger baru macam aku * baru ke ?? haha baru nak up sebenarnya.. hehe

oklah ni dah jadi 10 minit.. haha

moga bermanfaat buat semua ^_^

aku pun masih belajar tk salah nak mencuba

sekian.
Previous Post Next Post